Twoja wizytówka buduje często pierwsze wrażenie potencjalnego klienta z firmą. Przy projektowaniu wizytówek należy ostatecznie określić, czy będzie ona wyrzucona do kosza czy zostawiona do kontaktu na później.

Sięgnij do portfela i wyjmij swoją wizytówkę. Dowiedz się, czy jest ona wytrzymała.

Rozmiar: Czy Twoja wizytówka jest zgodna z tradycyjnym rozmiarem? Większa nie zmieści się w portfelach, a nawet w większości wizytowników. A zatem – zapewne wyląduje w śmietniku.

Jakość papieru: Czy Twój papier wizytówki jest profesjonalnej jakości, czy jest to cienki z perforowanymi brzegami? Tanie wizytówki są słabej jakości i nadają się do kosza.

Farba: Polej trochę płynu na swoją wizytówkę. Jeśli atrament rozmaże się, wyrzuć ją do kosza.

Badanie Koloru: Kolorowe karty można zaliczyć do profesjonalnego wizerunku. Zbyt wiele kolorów może być również niekorzystne. Wyrzuć swoją wizytówkę, jeśli jest czarno-biała lub ma więcej niż 3 kolory, chyba że jest to zdjęcie.

Treść: wizytówka powinna wyraźnie powiedzieć ludziom, co robisz i oferować znaczące korzyści. Brak komunikatu powoduje zakłopotanie, więc karta trafia do kosza.

Dopasowanie obrazu: Twój projekt wizytówki powinien odpowiadać wizerunkowi firmy.

Wizytówki

Wizytówki

Jeśli jesteś projektantem, to karta powinna być kreatywna. Jeśli karta nie jest zsynchronizowana z wizerunkiem, czas ją wrzucić.

Rozmiar czcionki: Czy na karcie są upchane informacje? Poprzez białe miejsca na karcie będzie łatwiej absorbować jej treść. Jeśli masz dużo do powiedzenia, dodaj tą treść z tyłu wizytówki. Czy wydrukowana czcionka jest tak mała, że ledwo ją widać? Ten jeden egzemplarz wizytówki zmierza do kosza.

Masz tylko jedną szansę, by zrobić dobre pierwsze wrażenie. Wizytówki to Twój wstęp do zdobycia klienta.